Friday, November 25, 2011

hargai aku tetap hargai !

biarlah aku hargai walaupon org xhargai

assalamualaikum sang pembaca
biarpun blog ku ini nmpk suram,sedih semcm..
aku biarkan dia mcm ni kerana blog ini adalah bingkisan hati duka,gembira ku..

aku hrgai..
bila manusia sentiasa disisi ku.gelak tawa mereka sudah cukup tok ku
bila sahabat ada disisi kadang2 sakit jugak rasa.kadang2 marah tu pn ada..
aku hanya biasa untk kau sahabat
kerna aku jugak akan lupa sape kau sbnrnya..
manusia mudah lupa itu normal untk manusia.biarpn dia lupa kau jgn jd sama mcm dia
aku jugak sepertimu sahabat yg sentiasa melakukan kesilapan bukan?
aku jugak mempunyai hati yg luhur sama seperti mu jugak bukan?
aku jugak ada hati dan perasaan sama juga dgn mu bukan?
kita sama yg membezakan adalah hati dan pra sangka kau pada aku..
betol bukan?aku tahu tuu..
maafkan aku mungkin terlupa ada lg sahabat yg perlu aku jaga
perlu ke aku tunjuk pada kau?mgkn pada kau lain..
maafkan aku andai kata kau sangka sebegitu..
maafkan....


~~~~~wassalam~~~~~


senyuman buatmu.tarikh tu abaikan ehh :)

No comments:

Post a Comment