Thursday, May 9, 2013

aku cuba untuk pendam,padam.

sadness. happiness. xda lg perkataan lg untuk aku lalui. bw diri. akui mmg ini 1 ujian ALLAH kan?

Assalamualaikum..
Fuhh~~~ dah lama ambe x mencoret kat sini. berabuk betoiii. hikhik.
haa, sihat ke kwn2? harap anda semua sihat lah ye.
tuan punya blog ni xbrape sgt,, erm, biasalah dihantui dgn pelbagai cabaran..-gedik gila kan?-


BOLEH SHARE MCM MNE NK HILANGKAN SOMEONE DARI DIRI KITA?

skrg aku xley tipu lg.dgn perasaan sndiri.. mmg dulu dia kejar aku. mmg dulu aku bg harapan kt dia. tp aku lupa dia kejap bila aku smbung blaja. erm, akui dia budak baik. syg adik2 dia and blablabla~~
aku tahu hati dia, tp.. aku dah pn calarkan hati dia.. mudah kan aku?tp aku bsebab.. mgkin sama sbb ngan org lain..tp aku x sampai hati.. aku xmampu bg kptsn untuk memutuskan aku x mampu yg tu..xmampu nk sakitkan ati org walaupun sbnrnya aku dah pn sakitkan.. dan sekarang...
dia dah pn pergi tinggalkan aku, aku pula yg tehegeh2 kt dia..maknanya ALLAH balas balik kan?
and one of the reason aku tkt bnda ni. ALLAH balas balik aku putuskan org yg xbslh. Awak sy xkuat yg tuu..

Betol kata org, pmpn tu mudah tinggalkan laki. tp xmudah untuk lalui awk..mudah untuk bckp tp susah hadapinya..dan sekarang aku diberi amaran jgn memberi harapan tinggi. mknanya hati dia dah sakit,luka.

ermmmm...
Penatnya jaga hati org smpi buat dia tunggu kita and the end kita tetap juga dgn org lain. Nak buat solat istikharah, tp hati x mampu. bukan xcaya pada takdir ALLAH tp aku x kuat.
Kalau yg muncul itu encik HK, encik MEAMH mcm mne? aku boleh tolak takdir tp aku xnk x bahagia..
itu jee..paling tidak pn aku nk adakan keluarga sakinah. *_* hukhuk

apa aku nk ckp ngan encik MEAMH? aku nk tolak dari hati ke hati.. still nk kwn.. dia x bdosa..kesian dia..
Encik HK pn xbosa tp kalau da takdir xley buat apa..
hmm tiap kali aku bdoa dia dan aku minta disatukan, pasti dia muncul nti gado smula.. and LAST !
amaran dia, "JANGANLAH BG HARAPAN TINGGI WAK "

aku nk hapuskan harapan ni, tp aku x mampu.. mcm mne ni? ALLAH sahaja mampu kuatkan aku...


p/s : aku xmampu bjanji tp kalau ada yg meyakinkan.. insyaALLAH aku akan lupakan dia. AKU CUBA !



No comments:

Post a Comment