Saturday, April 16, 2011

untunglaa balikk ~~ ;)

cinta klu xda rindu apa ertinya?hmm :'( awak yg sy kasihi MOHD EPY AZRAI MAULA HAMZAH   ! knapa awk jauh sgt..hmm xplh xpat jumpa you, jumpa abah ngn ummi pon da jadi tempat lepaskan windu sy ! :) nape aku ckp untung??sbb nya
mummy masak sodap kari ayam,ayam goreng anndd sayur kobis msk tumis air!
pukol 5 lebih kuar ngn pmly g mana mkn A&W ! Dungung xda beb.Kl je belambak :P
dan buat sy teruja adalah:







Mummy sanggup cuti ari ni demi sy.mum! thanks :) i'm promice that i doing hard with my final! indahnya klu mak ikot bsama pulang ke t'ganu.seronok bila mak sentiasa disisi.harap mak selamat pergi sarawak nnti.jaga diri mak leklok tau
aku xsampaikan harapan ku lagi kt mereka.insan yang ku syg until die. sy sanggup kehilangan BOYFRIEND tp sy xsanggup kehilangan PARENT sy. :'( bila ko nk lpaskan hasrat ko deek?(sampai kapan sekali pon xkan ku cerita.yg pasti itu la aku yg org xkn knl smpai bila2) 
untungnya aku balik dpt tgk parents gelak ketawa gurauan bsama dan mcm biasala aku jd luahan ati mak. sebagai seorang anak ini la dia punya tanggungjawab baik merungut,baik mengeluh semua ceritera cinta nya :)
abah!thanks tlg sy,selamatkan sy dari diselimut oleh syaitan durjana, dan harap aku dijauhi dari ganggu syaitan. Amin 
aigooo~~! sy da nk pulang dungun semula :( xmau balik je rasa.untuk FINAL aku balik juak laa

A&W haa! :D

masakan dari mak tok saya!yeayy :)

thanks kazenkuhh blanja kami makang ! ;)

p/s: aja aja fighting! 

2 comments: