Thursday, May 5, 2011

berakhirnya final menjelma tugasan baru~~

    
    Hai kawan2.eh silap.Assalamualaikum sahabat.(hahah baru sopan) dah lama kan xupdate blog.hee:D biasala nama pown student.busy je memanjang.lgi2 stdy last minute! itu hobby sy kalu kowg nk tahu.hmm :) pe nk ku cite kan kt sini eeh..jap.tgh pk..errrrkk..(kroh KroOh) kan dh telelap.hahah ;) mula dari bismillah la. MMG LAA!!TU AKU TAHU.tp aku nk cite dari sini hehhehe ;D




02.05.2011 11.45pg
     

      Hari yg ku nanti kan sudah tiba.parents aku dtg tepat pada masa aku g hantar buku kt libry.tu la hantar lambt lagi.kn da nyusah kan dirii.haish ;o jgn mara.jgn mara.lekluuu.kekkeke :P setibanya aku ditingkt 1 ada sekor kucing chumel sesat.bkn sesat mmg dia suka naik tingkat tu.mcm dia je komander heh!tbe tdgr bunyi kete.tgk kt bawah kete ayh da sampai.aku pown panggil2 ayah!ayah!abg ros! semua tgk ats.padahal aku kt tingkt 1.aku teriaak kt tingkt 1 laa.hehhe aku belari ketingkt 3 yg tinggi sgt buat semua student merungut bkn pe.penat!kuros xjuaak ;o


"dah2 jgn na membebel lagi jom g tingkt 3."


    Sampai ditingkt 3 sheeda tgh nyapu.semua family aku da smpai.tgk brg aku banyk sgt.de yg merungut.tp aku releks jeerh.sbb brg2 tu akan dipindahkan ke store perhentian.banyak betul brg aku lupa packing.naseb sheda bgtau.hee :D biasala dlm kepala na balik.na jln2 gy K.T. ingt buhsan g sana upa2nya g tempat baru :) selesai semua keje dah hanta brg ngn hanta kunci,kasut pulak lupa ambek..aku jln kaki,pmly aku naik kete laa.xpe.demi mu DUYUNG! hahha :D settle semua g mkn kt Gadung tercinta.


      Before tu meh aku nk tunjuk brg2 aku.jgn tkejut taauuu ! :D



 ta banyak pown kaan ;D                                                                                                                     


hampir na clean ;)

                        
selamat tinggal DYA 305 ;(

    selesai mkn semua.kami berangkat ke K,T check in dulu bhai.pnt kowt angkt brg2 aku yg banyk.lagi2 beg besar tuh,owgnya kecik beg bkan main lagi errn.aku xpnt laa tp family aku tuuu.kesian kt depa semua,pnt kut dari kl ke terengganu.agy2 mum sy tu haa.baru turun flight beb.mum lu ada ??bhahhah :D jgn marah la derr mum gua g sarawak je..la ni dia bawa kan kek lapis sarawak!sodap haa.to Adila and hajar sory xpat bg kowg balik awl sgtt. ini la kek nyee 

  aummm :)
ok adek2 jgn jeles.jgn nanges!hahha :D sodapp

 
 sampai ja di Homestay,semua pakat2 nk releks dulu.solat jap.then rest2.aku wtpe?duk tgk pantai kt rantau abg.canteeek.mereka semua tdo.mak sebuk kuarkan mknan tuk aku.lagi2 HONEY GOLD 2 bungkus plak tuuh.thanks kak long! tayunk kamu ketat-ketat :* ramai xikut sbb keje.xpe 27.05.2011 mmg rombonganla hantar aku.itula untungnya ada anak stdy jauh.depa ley releks2 sambil release tension. aku jela ttekan,msk awl sgt. 3weeks ONLY can holiday.mcm xholiday je rasa :'(  arrgh xpelaa.jnji dapat hidu masakan maak.and xpandang buku.FULLSTOP! hee ;D 
pukul 3 kami bernagkat ke k.t .dgn ngntk nye akuu.tp best kt rantau abg ni.angin pown kuat,to xpns cam dungun tuuh,,


ini la keje sy td.org tdo ko sebuk ambil gmbar ;O


gumbira jauh dari campus dekat ngn pamily
i miss my old hair :'(


otw ke K.T


KAKAK SYGSS!! ;)


                        kami di K.T mencari batik Noor Arfa.best sgt2! nti nk g lagi,mummy xpuas


hee ;) korg serve kami mmg seronok.


hadiah dari mum tok ayah! sweet <3
pnt paksa akhirnya dia minat yg ini juga, :)



     kami gerak g pasar payang cari keropok lekor mak,cari punya cari upanya2 tukar tempat daa.dah dapat beli rempah gulai kawah and keropok lekor.kami pon berangkat ke homestay.duet xabes lagi kaan.jaln xhingat.pmpn!biasa la tuuh.kami berenti di satu gerai ini,nk kata sedap tu langsung TAK!mkn kt gadung lagi best kuut.HAMBA REDHA JELA. kamu yg bdosa bkn kami ;) ingt! sape yg nk jd business nti jgn jual ikut kehendak sendiri tauu! B.E.R.D.O.S.A  biarla cara halal.rezeki dtg melimpah ! :)


tgk kakak sy mkn,nmpk sgt xsedap kan.. ;O


ini crew sy yg xpernah miss.always ikot hantar and ambil sy!thanks ;)

lepas mkn  kami balik ke homestay,semua tdo awl dgn kpnatan.aku dok msg2 ngn cik abg syggs!rindu katanya, ;) nti kita jumpa eh syg :* esk pg kami check out kol 12 dan terus ke kl :)


THE END


     p/s: sbnrnya  topick kt ats tu pasal  ni laa.aku kena  jadi rumah sepenuh masa.buhsan je rasa.mana xgemukkan.cik abg pown acik bising jee pasal da gemukk. :S tp ni yg bkn i minta syg! xnk gemuk ley cari laen :P.hahha  rela awk xada dari ada tahu ;O huh

meh cek nak habaq mai siket,tok mereka yg baru kawen kaan.duk dapor uu jgn tahu nk kotorkan dapur jerh,ni bersihkan.kasi clear semua baru ley releks.nti mak mentua xsuka .
 mcm saya buat ni :)



tiru mcm ini.baru mak mentua suka :P sumpah xcari lain! miss papa John sokmo deeh!

p/s: hari2 ini la keje saya,masak.masak.masak!gemuk! ;O

2 comments: