Tuesday, May 17, 2011

Alhamdulillah.you already 20 years old ! :)

Happy besday to you,happy besday to you,happy besday to you`:)

Assalamualaikum kawan2.dah berabuk da blog aku ni..maklumlaa asyik busy jerkk.kehkehkehh :D
bukan busy sbb besday laa tp sbb xtau na update ape.yg pasti ALHAMDULILLAH 
she already 20 years old!
da besau da ank omak ni haa.eh xbesau mana pown.umo je meningkat owg nye tetap kecik! :)
sokey,aslkan xsakiti org.
alhamdulillah segala berkat doa ayah,doa selamat akhirnya berjaya majlis smlm.
eh,bukan majlis tunang! ;O xsampai lagi masanya
majlis hari jadi yg xtau jadi ke x laa.segala persiapan dibuat semuanya last minute.awat?
ceq pi dating ngn abg sygss jap ^^ pastu mum baru blik keje and xda spew na tlg.
mak masak apa?hee,mcm2 ada..dan semua mskkn last minute habess juak.
kesian ngn kek mak beli,cair smpai kakak kne beli lg satu.
so mknanya ada 2 la? iyess.. sbb smbt besday kakak jgak.tp date dia da lepas.
dan saya bfore 17.05.2011

erm..serius aku xtahu nape bnda ni bole blaku dgn tarikh yg maniss ni.
Have another 6 minutes im going to 20 years old with hope he sent something that i can keep into my heart with smile always..but that is not true. i cry and cry. why starting from we hangout until night he do something that i can't accept! :'(   youu..i xreti nak buat org gembira malah sentiasa buat org sedih.
i ni bkn impian kamu you, i tahu pe pandangan kamu thadap aku. tp aku just nk gurau ngn dia.
(mungkin slh aku sbb bgurau xbtempat)
Kenyataan yg dpt ku ungkap disini:
Saya mmg seorg perempuan awk,setiap insan mmg inginkan something dari Boyfriend or Girlfriend dia. Something yg sy mksudkan ni bknla brg yg berharga mahal,berjenama tp some people ada gak cmni.tp bukan SAYA! :')
Saya xmemerlukan yg romantik,snggup gadai mcm2 tok sy.TAK awk.sy cuma harapkan keikhlasan dari awk yg sy ujud dlm ati awk. sy ni xberharga mgkn pada awk kan? iyelaa.sy xcukup sifat awk,tp sy bsyukur sbb sy xseperti org lebih dari itu.hmm :(  awak,sy bukan wanita mata duitan. mak sy xpernah pown tanya "adek,bf kau bg apa time besday kau ni?" never awk.NEVER! mak sy xmcm tu.
even kitowg always sambut birthday tp..xpernah ujud skali pown soalan tu.
dan awk xkn pernah tahu kenpa kami buat ni.awk ngn sy berbeza.sbb awk laki sy pmpn
hahha :D :') dan awak,sy sayang awk smpai bila2.awk cinta terakhir sy awk! <3
inila kenyataan sy.sy xharapkan benda tp sy harapkan ati awak shaja.

Dan sekarang awk buat sy tersenyum panggilan dari awk! :)
big special from you.. <3 thanks sygg

 mengikut waktu tu la sy dpt.thanks syg! :*

this is from him! :)

 kek from sista ^^
kek from mum!nyummy :P

p/s: thanks to mummy sbb msk sedap sgt. daddy , bacakan doa selamat untuk syfor sista and her boyfriend thaqib blikan kek tu.and present from cousin thanks!
andd you! i love thats clocks and kichen couple  <3 <3
untuk sahabat!thanks for the wishh :D i love youu! :*

time kasih bace.:)abes daaa

No comments:

Post a Comment