Friday, May 20, 2011

waa~ sy harap dpt memiliki :')

Assalamualaikum hehhe ^^


Adakah kamu yg akan aku miliki selamanya sedangkn awk lukakan atiku?
sampai ati awk .sy syg awk tahu x.. tp aku xmampu memiliki kamu
"selamanya"
awak~~ aku harap awk bahagia dan ramai org memiliki kamu dengan setiaa
aku xmampu memiliki kamu sbb awk sweet sgt. awk smart. mahal dari yg lain. sedihnyaa :(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Harapan sy :'( 

oh pakcik blackberry torch 9800~~ oh makcik blackberry Bold 9780
Saya nak awak laah..!! tolongla terima sy awak :'(




saya harapkan yg terbaik dapat memiliki phone ni dan lepas tu 
"sumpah sy xcari yg lain pakcik" 
nk satu je,klu nk bg dua dua pown ALHAMDULILLAH ! ^^

dan satu lagi :')


"syg,nti kita g cupcake chic ehh..nk sgt mkn cupcake dia. :')  "
kita xpat jumpa kan yg,xplh nti kita jumpa kita jln2 eh :*
i love you~~




dan dan awk sygg !
xley tinggal budak nii.hahah
*chumel ja pegang bear.mcm pmpn


-
-
-
-
-
-
-


InsyaALLAH. sekiranya aku berusaha seperti mana aku berusaha nak dpt 4flat
aku akn cuba. xkan pernah berhenti wlaupon sesaat dan sehari kali pon
harap sy dapat! insyaALLAH :')


time kasih baca.

abes daa :) 



3 comments:

  1. WAAAAAAA... nak jugaakk tapiii tak nak budak masham akak tuh,

    HAHA :))

    ReplyDelete
  2. insyaallah dapat la nanti kak~!
    tp lau dpat dua bagi la yana satu yer kak.... heeeeee~!!!

    ReplyDelete
  3. marliyana:
    budak masham tu mana boleh awk ambekk
    itu sy yg punya
    tgh kumpul duet ^^
    harap dapat,aminn

    sweet yana:
    InsyaALLAH. :)
    klu dpt dua mana boleh bg 1 kt yana,
    akak nk dua dua. *tamak tau :P

    ReplyDelete