Thursday, May 12, 2011

wink ^^ boy prend baru ! :)



Assalamualaikum :)

apa khabar kwn2?kita lg bape ari je kan nk msk new chapter?eeh..tak ne semesterlaa.msti kowg cm xbpe minat sbb cuti kita la ni xlama. tp kowg still ley jumpa pamily kan.boy boy prend.hahha :Dsy single jerrk! :P puiihh jgn na nipu la kamu! ok2.jgn gaduh sbb sy lg haa. yg xley tahan nya T.A.H.N.I.A.H  kpd kalian yg dpt kolej.dan jgn S.E.D.I.H  ya kena duk luar.hee :Dyg duk kolej tu mesti cam aku kan..dok pk2 sape roomate baru tu,lg2 manusia cm aku.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nasibla adek neyna  bgtau.klu x,hampa da kt situu.hmm :( tnyata aku sedih.dia tinggalkan aku tnpa pengetahuan aku kan.haish.mmg sah ko ta suka at aku.knpe?mana la aku tahu nyaa ;o
erm..bila adek sygss bgtau aku terus wsau,bkn pe.rommate aku yg sowg tu mcm **** hahah :D
kn dah kuar mencarut! ambooi..sapa ajaq hang ni? *ok2 ta buat lagi :'). jgn mrah2 sy lg eeh.sy SAYANG  awk smpai syurga! * ehh itu ayat abg sygs kau laa. hee  ,kau ingt!bagushh
dah2 jgn na merapu.aku nk bgtau nii.stelah sekian lama aku rsau dpt roomate  mcm........hahha 
aku terus on fesbuk.cari2 nama  *SITI MUNIRAH AND SHAMIMI WAHIDA*
ok da jumpa.terus add.dgn harap org yg aku cari tu betull.esok ari nya aku tgk
^^wink wink dia approve sy tp malangnya sy xpat jumpa shamimi wahida (sorry awk)
bmula la tradmark manusia *thanks apprve hahah  da slalu buat daa.hee,dok komen2 dia tanya semua.last2
siti munirah tuuu bg sy add shamimi wahida ^^
kita sebaya awk,tp awk senior sy okieh!kekekke :P knpe?ermmmm...nti aku akan cte dari A until Z.

and  skrg sy xperlu wsau lagi.dia dah jd kwn sy.nti kita jumpa haa


mereka boy prend baru sy.InsyaALLAH !


beliau Siti Munirah 

dan ini Shamimi Wahida

p/s : sy cari kamu bdua bsbb bkn saje2 yee :)
          selamat tinggal boy prend lama ! :')

habes daa.Alhamdulillah :)
thanks baca.harap awk xterasa <3 !









No comments:

Post a Comment