Sunday, May 8, 2011

adakah kau xada perasaan? :'(

 Assalamualaikum...

hai geng.apa khabar?harap kowg sume sihat je tau.jaga diri time cuti sem ni,jgn buat hal nti makan diri.(apa kau merapu ni raihan?!)  ok ok.aku sbnrnya buhsan s.e.d.i.h m.a.r.a semua la yang ada.nape??hmm :( tuhan je yg tahu ati aku camne smlm.dgn tunggu dia lama . yela sbb da lama xjumpa ernn sabar jela.kuatkan iman.mcm da tahu je apa nk jadi.nak tahu apa yg dah jadi??

-
-
-
-
-
-
-
-
-

mmg seronok  kan adek yana jumpa abg sygss yg da lama xjumpa,tp kalu da gado mmg kne diam je kt dpn mata sbb xnk ujudkan petelingkahan.agy pown da lama xjumpa even bape bulan bukan setahun 'abg sygss yg ckp"  laki mmg cmni kan?ok.bmula episod yg aku rasa xpatot blaku tp entah nape tbe2 ley blaku.ada hikmah tu raihan (ok aku bserah pada yg MAHA ESA je).. errrmmm cmne nk mula errk??cmnilaa
aku tanya kowg eeh..pe perasaan kowg,bila bf/gf kowg xhargai pe yg korg bg?sdgkan pada korg bnda tu bharga dan penuh sbb nape kowg bg kt dia tp dia simpan merata2 tempat sampai lupa kt mana simpan.nmpk sgt dia xpakai pe yg korg bg kan?bkn mksd aku pkai sentiasa tp time kowg jumpa harap ada pada dia.hmm :(  
ni yg aku alami klu korg nk tahu.

aku ada bg something kt dia yg bg aku bnda tu bmkna bg dia yg akan sentiasa ingt kt aku tp...hakikatnya TAK (mgkn perasaanku je yg rasa tp mungkin betul jgak)  aku bg dia jam S***** (teka sendiri)  mahal tu aku xkisah bkn sbb kaya sbb aku ingt dia sorg yg hrgai tp..smlm baru aku tahu sgala2nya pasal jam tu.
xkan pasal jam pown kau nk bising raihan? *tak,dia da keterlaluan dan buat ati aku perit klu korg nk tahu.
bukan perit je aku dapat tp broken lagi.bkn broken je  tkeluar air mata ati yg xmampu nk tunjuk kt dia.
dan secara tbe2 aku jd xda mood nk lyn dia.sbb? *bukan peood tp ayat dia yg buat aku menangis.
air mata ku mengalir  tgh tgk wayang xtahu dia perasan ke x,dan da bole dpt rasa da pe erti  P.A.T.A.H H.A.T.I  :'(

aku tanya dia smlm *yang,jam s***** mana?  
jwpn yg dia bg kt aku bestt sgtttt .dia kata *i xingtla simpan kt mana,rasanya ada lg KOT.nti i cari balik.'
klu korang ddk kt tempat aku,pe korg akan buat?sedih x?patah ati x?rasa xdihargai x?
aku xterkata bila dia ckp cmtu.setiap kata2 dia aku diam.cuba tok bckp tp ternyata SPEECHLESS terus akuu..*aku tetap bsabar wlau cmne pown dia buat kt aku
dia kata lagi 
*skurang2nya i hargai tau.i simpan 1 tempat elok2.
dia complaint plak
*jam yg ayg bg tu kecik laa.i suka jam besar
baru aku tahu dia terima sbb tpksa.sbb xnk sakitkan ati aku,xnk aku hampa.
wlaupun dia jaga perasaan aku dlm masa yg sama dia da buat aku **** dia!sumpah aku ckp.dan aku tahu ada org yg lg hargai brg aku.
aku diam je xbkta pape time dlm wayang smpila jln2 ngn dia.aku gurau ngn dia ckup sekadar tok cover sedih aku.
aku terus mcg adek ksygn aku neyna. mgkn dgn dia je aku dpt luah kan.*awk lebih matang dari sy neyna

sedih aku xakan b'akhir smpai bila2.thanks awk dah buat ati sy tluka.menangis.even awk xada blog pown,kot2 klu mmbr2 awk ada nmpk blog ni bgtau awk.harap awk tahu la ati sy ni.thanks lg skali kt awk.sy hargai smpai bila2.
sy xminta awk ingt tarikh lahir sy cukop skadar awk tahu sape sy. :)
SAYA TERIMA JE APA YG AWK BG SY ! SY TETAP TSENYUM ;)

P/S: to adek nad,jgn tlalu sedih xada sape nk date ngn kamu.sbb mgkn akan jd suka bila jumpa,dan mgkn akan duka.awk akan hadapi satu hari nti.mgkn yg akan dtg pada awk lebih baik dari apa yg awk jumpa sekarang.


------------the end----------


thanks sudi dgr luahan ati sy ni! ;)

5 comments:

  1. akakkkk...

    alaa. sedih nye.. byk2 bersabar.. biasa lah.. orang..kita bukan nye boleh nak control dia..

    like akak.. still smile :).. SABARRR

    ReplyDelete
  2. thnks ana.
    tangisan sy xberhenti smpai skrg .tp senyum tetap ada :')

    adek yana:
    yupp.akak tetap tersenyum dia buat cmne pown.
    mmg tuhan nk tunjukkan.xpelah :')

    ReplyDelete
  3. akak,,sabar manyak2 ye kak....
    tak mau la cdey2 nie.....
    yana tau akak ,sakit sgt2....
    tp akak ne kuat tau....
    syang akak!!!

    ReplyDelete
  4. wlaupun sy sedih ada juga org syg lagi kan :')
    tharuu adek yana comey <3

    ReplyDelete