Monday, May 9, 2011

selamat tinggal jejaka tampan ! :'(


assalamualaikum kawan2! :)

hee ,awl2 lagi kau da senyum kan.angau ke hape? T.I.D.A.K sama sekali haa.
korg pe khbr?dri smlm tanya xjwp2 pown kn korg! ;o xpe sy tahu kamu semua bisu dan jawap dalam ati :)
thanks korg sudi ngadap blog ni wlaupon xsecantek  mcm korg pnya.nk cte pasal pe erk ari ni?
huu..nk tau satu cite taa.?ni bkn tipu atau dongeng tp ni pasal kes hari ni.sini ar dekat siket.hahha :D  camtulaa
aku nk cte tp jgn cte ngn org lain auww. janji?ok set.

-
-
-
-
-
-
-
-

pagi td kowg bgn suboh ta?kul bpe?msti lmbat kan?sme ar ngn titew.
mak pnt kejowt smpai na gy keje da.xbgn2 gak.tp aku tetap bgn.korg msti tido alek ernn??
xpe aku da paham dah. :)
pagi td,sesudah solat subuh aku tido balik.parents aku ckp da bgn subuh nk tito alik tene tdo tmpt lain.tkt mimpi burok blaku.btol ke? hee,sy xpernah caya.tp sbb parents aku ckp gytu aku pown tido la tmpt lain..

sdg aku tgh tdo lena,aku mimpi sesuatu yg mgkn tahu tentang diri aku yg tgh besdih.ngadap ALLAH pn sedih. tgk muka parents pown sedih.knpe?ntahlaa. ada hikmah mgkn.
ok smbung balik,aku mimpi ada seorg nenek ni dtg kat aku.
 dia kata "nak,kenapa kau muram ni? cuba cerita kt nenek"aku pown story mory ngn nenek tuu
dia ckp seolah2 ada kt sblh aku, dia kata 
"nak,jgnla bersedih.cara kamu tu dah betul.perbaiki apa salah org,ank kena senyum,bsabar,kerana anak adalah insan yg sentiasa disisi ALLAH s.w.t .dan teruskan menangis wahai cucu ku.setiap titisan air matamu di saat kamu ngadap ALLAH s.w.t akan mendapt pahala.insyaALLAH senyumlah sentiasa agar amarah kamu akan reda dgn sendiri"
tbe2 aku terus tbangun dengan air mata yg xhenti2 mengalir.aku terus bgn 

tbe2 abg syg plak cll nk dtg hantar kad jemputan :'(
dia nk khwn dah.tinggal kan aku sorg2.sedih aku.xplh aku pasrah.
aku sent msg kt dia 
"yang,i harap you bahagia ngn pmpn tuu.jaga dia leklok.jgn sakiti dia sperti mana kamu sakiti sy.tau2.insyaALLAH JODOH awk ngn dia sampai ke syurga" 
dia call lagi "turon bawah.i nk ckp something and bg kad jemputan" 
tbe2 air mata aku mengalir.xtahu nape.
aku turon bawah tgk dia senyum kt aku,tp aku ngn mata merah sambil bawa kek lapis sarawak tok dia.
aku salam dia (sopan siket) dia xlepaskan tgn aku.dia kata 
"awk cinta ati sy smpai ke syurga syg.jgn nanges lagi ok.sy xkan khwin lagi slg awk bkn milik sy.
sy tetap syg awk!ingt tau!
CINTA ATI SY TOK AWK SAMPAI KE SYURGA! "
aku menangis dan terus menangis.aku bsuara
"tp awk da lukakan ati sy.awk tahu x?ati sy,ada awk fikir?xplh yang.mcm mane pown awk, SY TERIMA JE DGN ATI YG TERBUKA TNPA MEMIKIRKAN ATI SENDIRI.thanks awk sudi cinta sy smpai ke syurga.
tp kad ni?sape kahwin?awk kan?"
dia jawap
"tak lah yang.ni kak chik.kuatnye cinta awk nii.(sambil gelak & lap air mata aku)
aku terus senyum :)

naik ke ats tgk kad dia.upa2nya betul. 
hee :D lega ati ni.

abes daa B)



thanks sudi baca awk!

No comments:

Post a Comment