Wednesday, October 12, 2011

cinta mereka sampai akhirat !;)

Pukul 5.50 pg:

Aku tersedar dari tidur.tdo awlkan..mcm nilaa.bgn awl..bila kunci jam xnk plak bgn.hmm
mgkn sbb da set time bgn bila mereka nk pergi. aku tgk bwh,kwn2 aku mcm xley tdo..selang 5 minit aku tgk lampu da bukak.bmkna mmg betul dorg xley tdo.sbb nk balik,abes final dah.bestnya mereka..
xplh.aku kuatkan semangat untuk jwap paper ahad ni. Awalkan aku balik.mcm xcaya je..xplh.sbb aku xkuat dgn teori tp mereka kuat ngn teori so nk balik lmbt2 pn xpe dah..

Pukul 6.30 pg:

Jam berbunyi.aku terus kemas katil bgn solat subuh.tgk dbawah moon pasang radio pagi2 buta. ntah npe ntah.org nk balik mmg cmtuu.bnda yg xpernah buat dia akan buat.kan MooN?? :) aku ke tandas untuk ambik air sembahyang.xsanggup tgk dorg sbb tahu dorg nk balik pagi ni..aku solat mcm biasa.peristiwa malam td aku xnk ingt.npe?aku xdpe2 aku ok aje..sesudah aku solat naik katil.tgk dari atas gelagat dorg. Shamimi wahidah sebuk dgn beg nya.excited bawa turun bawah.
padahal baru pukol 7 xsilap. bus kol 10 kot..yg sorg lagi Siti Munirah sibuk golek2 kt katil lg.mgkn tgh pk barang2 nk taruk mana koot.aku geram tgk beg moon ni,bkn canteek tp.........
aku jelah yg tahu btapa seronok melihat dia susun..*moon jgn marah ehh .. ;) Aniss bukan roomate aku,dtg bilik ngadu xley tdo la.hapelah.pahtu dia bersama ank tiri dia Shamimi tu dok kepoh pasal ape tah..aku ngn mereka gelak2 mcm nk gila..*gelak aku hanya nk tutop sedih aku smlm..
aku tolong moon susun balik brg dia.sedih aku tgk kwn aku ni bw beg bnyk2 kan..xplh. bagi aku biar berat skrg nti sampai station bus da xpenat dah..sbb mak ayh dtg ambik..OKEYH! settle semua mereka g mandi+ besiap2.
p
Pukul 9.00pg :

Aku tolong moon lagi... ;O bawa brg dia turun ke bwah.kesiaankn..hahah bawa jelah..saat yg xdijangka ble2 boleh blaku dan akhirnya blaku juga.aku ditinggalkan oleh DIA. yang aku xtahu npe aku rasa bebeza dgn org lain.dia sahabat mimpi ku.sahabat yg bmain dipikiran ttanya2 spe dia.dan akhirnya terima kasih ya ALLAH kau beri ruang tuk aku mengenali apa erti sahabat.kau beri aku peluang untuk aku mengenali dia.Dia sgt manja ya ALLAH,dia sgt periang. *sy syg awk sampai bila2 SITI MUNIRAH ABDUL RASHID. sy harap sy dpt mimpi awk lgi.. ^^

p/s: selamat tinggal sahabat.semoga kamu selamat sampai.
Jaga diri baik2 kat sana.Happy Holiday for You alls.
sy sayang awk semua..
i'll be miss you.


habess daa :')

02.10.2011

No comments:

Post a Comment