Wednesday, October 12, 2011

inlah dia lumrah bcinta ;)

entah knpe dia bekelakuan sebegini.sakit jgak ati bila dia mcm tu,mgkn dgr kata kwn dia aku rasa.
hmm :') sedg seronok lyn game tbe2 dia call dgn mrh2.npe?ape function dia ckp cmtu?
klu aku buat ape dia suruh,mmg org kata bodoh!tp aku buatkan jgak untuk jaga perasaan dia.
msti kwn2 dia cerita keburukan aku kan.mcm kwn aku tuu.hmm MUNGKIN !
Mujur ada blog yg boleh diluahkan.hmm sedih sgt2 ya ALLAH. andai kata dia bukan milik kau berikan aku petunjuk lgi sperti yg kau pamerkan pagi td. yg ku xjangka boleh mimpi sampai ke siitu.
aku xtau sampai bila aku boleh btahan ngn perangai dia yg mcm tu.. dia xphm pe function aku ngn social network ni. aku bkn nk memburuk2kan dia tp terima kenyataan awk mmg mcm tu.
dah loss contact ngn mmbr.hmm bodohla kwn kau ni kan haa. ;O
betul org kata,dulu2 masa bcinta pe yg laki tu nk pmpn bagikan aje tp bila da khwn nk pegang tgn pn xnk pe tah lg nk tatap muka. agaknya aku 1 hari nti mcm tu lah agaknya.. aku harapkan doa ku dimakbulkan oleh ALLAH S.W.T yg sentiasa memberi aku petunjuk bukan setan yg sentiasa menghasut hawa menuju ke jln neraka.aku sedih dia buat aku mcm ni.aku nk marah dia pn aku pk dua tiga kali.
sbb aku fikir pe perasaan dia tp dia?ada pikir perasaan aku?dia pk tentang aku x?sedihh :'(
npe petikaikan soalan mcm tu?mgkn kau dah ada yg barukan?aku hanya menangis dlm ati. air mata nk keluar tp masuk balik.dia mengalir ke dlm hati,menyiram ati yg tluka sebagai ubat penawar luka.
luka dulu aku x rasa boleh ilang,dia pikir kebaikan dia tp aku yg sakit.hmm :'(


MAAFKAN AKU SBB BENCI KAU SGT2 ! HARAP ALLAH SWT PERTEMUKAN KAU DGN PASANGAN YANG BOLEH PAHAM SEBERAPA BESAR PERANGAI KAU !
THANKS KAU MARAH2 AKU MCM TU.AKU TERIMA YA ALLAH. ! :')


~~~~salam^^~~~~~

1 comment: