Thursday, October 27, 2011

sakit hanya seketika mungkin

terkadang rasa harus dipendam didalam hati.terkadang rasa mcm nk luah kt sape yg sudi namun ia hanya disematkan didalm hati. dia berlaku hakikatnya kita xtau.hmm aku xtau nk cerita dari mana xtahu bila berakhirnya bnda ni. Harapkn diri sahaja mungkin xda guna tp aku cuba jugak telan walaupon pahit.bukan mcm mkn ubat tu tp pahit ni susah nk diubati. manusia semua mempunyai perasaan itu semua org tahu bukan? tp knpe masih ada yg xmengerti? kadang2 manusia itu inginkan kasih syg lg2 yg dah bcouple. bila kurang kasih syg dari parent's semestinya mereka mmerlukan kasih syg dari bf/gf jugak.ke bukan? entahlah.ini hanya anggapan aku.


terkadang rasa aku mls sgt nk kuar tp terkadang rasa mcm mne plak ati dia nti? hakikatnya bila da couple konon2nya xley idup klu xjumpa tp aku rasa aku  xrasa mcm tu sbb aku rasa couple hanya sementara. knpe kne jumpa sedangkan kdg2 mcg and call tp mereka tidak.mereka ingin lepaskan rindu, rindu yg terpendam agar dpt jumpa sang pencinta dgn gembira dan bhrap xujud segala masalah akan tetapi akan muncul jua akhirnya.Dan bila sesuatu blaku akan ada satu sifat pmusuhan yg ujud, dgn ego dtg nk bckp dgn hati keras asyik nk gado je.


terkadang rasa aku hanya biasa untuk dia sbb aku tahu aku tidak sama mcm org lain yg diimpi2kan selama ni. terkadang rasa aku xda function untuk dia sbb aku bukan untuk dia.knpe ada terkadang rasa? sbb rasa itu sakit utuk dilepaskan.sakit untuk hadapi.tp aku hanya mmpu sabar. insyaALLAH ia akan berakhir jua nti. :')


~~~wassalam~~~

1 comment: